Cennik i promocje
Wycena usług księgowych na rynku jest często bardzo złożona i zależna od mnóstwa parametrów, co utrudnia Klientom planowanie kosztów. Cenniki (o ile w ogóle są) są na tyle skomplikowane, że nigdy nie wiesz ile naprawdę zapłacisz.
My proponujemy pełny zakres usług w jednej, stałej cenie. Nie doliczamy dodatkowych opłat za deklaracje, ewidencje środków środków trwałych lub wyposażenia, przeksięgowania wewnętrzne itp., wszystko wliczone jest w cenę. Określ tylko zakres czynności odpowiadający potrzebom Twojej firmy, oszacuj liczbę wystawianych i otrzymywanych faktur miesięcznie a otrzymasz ofertę cenową, która w zakresie określonym szczegółową umową, będzie stała.
Usługi wliczone w cenę podstawową:
- - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- - bieżące prowadzenie rozliczeń i rozrachunków księgowych
- - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia
- - prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT oraz sporządzanie deklaracji
- - obliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz przygotowywanie stosownych deklaracji podatkowych
- - reprezentowanie interesów Klienta przed organami skarbowymi
- - osobiste pełnomocnictwo do występowania przed urzędami
- - opracowanie i dbanie o aktualność zakładowego planu kont (polityka rachunkowości płatna osobno)
- - wysyłka wszelkich deklaracji i korespondencji urzędowej
- - pomoc w dopełnianiu formalności związanych z rozpoczęciem działalności firmy
- - konsultacje i doradztwo formalne, organizacyjne i księgowe w zakresie zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej
- - pomoc w sprawie kwalifikowania kosztów i optymalizacji płaconych podatków
- - przechowywanie dokumentacji w biurze klienta lub biurze "ALTAX"
Przykładowy cennik:
-
książka przychodów i rozchodów
- - do 20 dokumentów – 150 zł netto
- - do 50 dokumentów – 250 zł netto
- - powyżej 60 dokumentów cena ustalana indywidualnie.
księgi rachunkowe - - przedsiębiorcy rozpoczynający działalność lub ilość dokumentów do 20 – 500 zł netto
- - od 30 do 50 dokumentów – 750 zł netto
- - od 50 do 100 dokumentów – 1000 zł netto
- - powyżej 101 dokumentów ceny ustalane indywidualnie
kadry i płace - - za każdego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę – 35 zł netto
- - za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie, umowa o dzieło) – 15 zł netto
Przedstawione powyżej cenny są cenami orientacyjnymi, podlegają negocjacji i ustalane są w zależności od potrzeb Klienta oraz stopnia skomplikowania obowiązujących go rozliczeń.