Logo
Przykładowe slajdery - Ryszard Osak
Dlaczego warto nam zaufać? - Mobilność i elastyczność
Dlaczego warto nam zaufać? - Rzetelność i zaufanie
Dlaczego warto nam zaufać? - Wieloletnie doświadczenie as more as possible
Dlaczego warto nam zaufać? - Wykwalifikowana kadra
Dlaczego warto nam zaufać? - Rozliczymy szybko i sprawnie

Cennik i promocje


Wycena usług księgowych na rynku jest często bardzo złożona i zależna od mnóstwa parametrów, co utrudnia Klientom planowanie kosztów. Cenniki (o ile w ogóle są) są na tyle skomplikowane, że nigdy nie wiesz ile naprawdę zapłacisz.

My proponujemy pełny zakres usług w jednej, stałej cenie. Nie doliczamy dodatkowych opłat za deklaracje, ewidencje środków środków trwałych lub wyposażenia, przeksięgowania wewnętrzne itp., wszystko wliczone jest w cenę. Określ tylko zakres czynności odpowiadający potrzebom Twojej firmy, oszacuj liczbę wystawianych i otrzymywanych faktur miesięcznie a otrzymasz ofertę cenową, która w zakresie określonym szczegółową umową, będzie stała.

Usługi wliczone w cenę podstawową:


  • - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
  • - bieżące prowadzenie rozliczeń i rozrachunków księgowych
  • - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia
  • - prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług VAT oraz sporządzanie deklaracji
  • - obliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz przygotowywanie stosownych deklaracji podatkowych
  • - reprezentowanie interesów Klienta przed organami skarbowymi
  • - osobiste pełnomocnictwo do występowania przed urzędami
  • - opracowanie i dbanie o aktualność zakładowego planu kont (polityka rachunkowości płatna osobno)
  • - wysyłka wszelkich deklaracji i korespondencji urzędowej
  • - pomoc w dopełnianiu formalności związanych z rozpoczęciem działalności firmy
  • - konsultacje i doradztwo formalne, organizacyjne i księgowe w zakresie zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej
  • - pomoc w sprawie kwalifikowania kosztów i optymalizacji płaconych podatków
  • - przechowywanie dokumentacji w biurze klienta lub biurze "ALTAX"

    Przykładowy cennik:


      książka przychodów i rozchodów
    • - do 20 dokumentów – 150 zł netto
    • - do 50 dokumentów – 250 zł netto
    • - powyżej 60 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

      księgi rachunkowe
    • - przedsiębiorcy rozpoczynający działalność lub ilość dokumentów do 20 – 500 zł netto
    • - od 30 do 50 dokumentów – 750 zł netto
    • - od 50 do 100 dokumentów – 1000 zł netto
    • - powyżej 101 dokumentów ceny ustalane indywidualnie

      kadry i płace
    • - za każdego pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę – 35 zł netto
    • - za każdą osobę zatrudnioną na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie, umowa o dzieło) – 15 zł netto

      Przedstawione powyżej cenny są cenami orientacyjnymi, podlegają negocjacji i ustalane są w zależności od potrzeb Klienta oraz stopnia skomplikowania obowiązujących go rozliczeń.